Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2009 16:27 - Съвсем истински, ти
Автор: pontis Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1295 Коментари: 8 Гласове:
9



Съвсем истински, ти

 

Посрещаш ме. И ме запращаш.

Обичаш ме. Разкъсваш ме.

Отхвърляш ме.

Но не достатъчно. И ненормално непорочно.

 

Търкаляш ме. По дъното на барабана.

Поемаш ме.

Излишно.

Прощаваш ми. Безплатно.

 

Проникваш ме.

Откъсваш. Най-смисленото в мен.

Прекъсваш. Всичко.

За да живея. И този ден.

 

Успяваш. Винаги. Да скъсваш

всички мускули и после бавно,

Откъслечно, стократно, да ме спояваш.

Еднократно.




Гласувай:
9



1. mikaela19 - Съвсем истински, ти По...
24.10.2009 19:23
Съвсем истински, ти



Посрещаш ме. И ме запращаш.

Обичаш ме. Разкъсваш ме.
цитирай
2. sarcezlatna - ...:)
24.10.2009 20:45
"...Откъслечно, стократно, да ме спояваш.

Еднократно... "
това накрая го прочетох като " Едноактно!":))
Добре звучи!
цитирай
3. blagovestie - Пълно с противоречия и
25.10.2009 07:42
много страст. Многообразие в любовта...
Сигурно на моменти е изморително.
Но звучи истински :)))
цитирай
4. анонимен - Много определения могат да се дадат ...
25.10.2009 12:25
Много определения могат да се дадат за такова поведение, но...любов и обич... едва ли:(
Не е зле авторката да се замисли преди да си е сринала здравето.
Поздрави за нея:)))
цитирай
5. pontis - анонимен,
25.10.2009 12:34
анонимен написа:
Много определения могат да се дадат за такова поведение, но...любов и обич... едва ли:(
Не е зле авторката да се замисли преди да си е сринала здравето.
Поздрави за нея:)))

все пак благодаря, от името на "авторката"... здравето е важно, наистина ...
цитирай
6. анонимен - 5.pontis
25.10.2009 16:01
pontis написа:
анонимен написа:
Много определения могат да се дадат за такова поведение, но...любов и обич... едва ли:(
Не е зле авторката да се замисли преди да си е сринала здравето.
Поздрави за нея:)))

все пак благодаря, от името на "авторката"... здравето е важно, наистина ...


Усещам ирония в отговора ти:(((, но какво е любовта, ако тя не прави хората щастливи, не ги възвисява и облагородява? Нима любовта трябва да малтретира психически и да убива? Спирам коментарите, защото от едно стихотворение не може в никакъв случай да се определи за какви взаимоотношения става въпрос, защо да си пишем съчинения на свободна тема, я? Току виж авторката просто се упражнява в писането на стихове и както се вижда добре го е написала. Въпреки, че имам друго виждане по тази проблематика, но стихчето е хубаво. Браво на нея!
:)))))
цитирай
7. pontis - анонимен,
25.10.2009 17:01
анонимен написа:
pontis написа:
анонимен написа:
Много определения могат да се дадат за такова поведение, но...любов и обич... едва ли:(
Не е зле авторката да се замисли преди да си е сринала здравето.
Поздрави за нея:)))

все пак благодаря, от името на "авторката"... здравето е важно, наистина ...


Усещам ирония в отговора ти:(((, но какво е любовта, ако тя не прави хората щастливи, не ги възвисява и облагородява? Нима любовта трябва да малтретира психически и да убива? Спирам коментарите, защото от едно стихотворение не може в никакъв случай да се определи за какви взаимоотношения става въпрос, защо да си пишем съчинения на свободна тема, я? Току виж авторката просто се упражнява в писането на стихове и както се вижда добре го е написала. Въпреки, че имам друго виждане по тази проблематика, но стихчето е хубаво. Браво на нея!
:)))))

да, не е лошо да се упражнява, може и още ...
и отново благодаря, от името на "авторката"
цитирай
8. анонимен - :)))))))))))))))))
25.10.2009 23:05
:)))))))))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pontis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2057285
Постинги: 1003
Коментари: 8100
Гласове: 23093
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930