Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2011 22:25 - Ако бях ...
Автор: pontis Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1736 Коментари: 4 Гласове:
24

Последна промяна: 28.03.2011 23:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



Ако бях футболист

сигурно щях да тичам.

Ако бях вратар,

щях да мечтая да бия дузпа.

 

Ако можех да пея, бих искал

да съм втори глас. Или трети, ако има.

Ако можех да свиря,

бих избрал цигулка. Обикновена, от петдесет грама..

 

Ако бях пеликан, сигурно

щях да ям повече риба.

И по-малко макарони

на фурна.

 

Ако не бях мъж, сигурно

щях да си играя

с някоя чужда

мишка.

 

Ако бях с къса пола,

Сигурно щях да не искам

дори да ми се наложи

да мисля.

 

Ако карах кола, бих искал да е наистина бърза.

И да натискам педала, независимо кой.

Нали все пак

ще те докосна?

 









Гласувай:
102



Следващ постинг
Предишен постинг

1. qbylkovcvqt - Когато искам да ме докоснеш не бих ...
29.03.2011 00:26
Когато искам да ме докоснеш
не бих се превърнала във футболно зрелище,
зная - няма да ме забележиш.
Какво ще кажеш за няколко стрелби в коша?

Когато искам да ме докоснеш
не бих се превърнала и в много бърза кола
зная - всеки може да натиска педалите.
Какво ще кажеш - да повървим по брега?

Когато искам да ме докоснеш
бих се превърнала в струна, онази най-тънката
струната, която в душата си носиш,
бих се превърнала в музика, макар и най-тъжната...

Когато искам да ме докоснеш
ще бъда китарата, онази най-старата,
същата, която най-много обичаш,
която след дълго скитане пак си е твоята

и в прегръдката своя я носиш,
и даваш и своята нежност. И топлината
на твоите пръсти в мен ще оставиш,
за да бъда на твоята музика тишината.

Да пуснем дъжда през прозореца -
какво ще кажеш? Да го послушаме заедно
бяга навън и бърбори бъбривеца.
Докосни струните - нека говори китарата...
цитирай
2. pontis - qbylkovcvqt, ...
29.03.2011 01:42
Какво мога да кажа,
когато цялата ми тирада
отиде по дяволите.

С две-три думи ти срина
концептуалното ми
мислене.

А освен това докосна,
и онези,
скъсаните отдавна.

(Всички удивителни ще са малко, наистина си невероятна!)
цитирай
3. qbylkovcvqt - . . . харесва ми хумора в тона ти :), ...
29.03.2011 06:25
...харесва ми хумора в тона ти :) , защото обикновено на първа линия са едни особени мрачни нотки, така е по-добре :)
цитирай
4. nicodima - Разговорът ви ме трогна рано сутринта : )...
29.03.2011 09:10
Бъдете здрави и творете още хубави неща! : )
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pontis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2055834
Постинги: 1003
Коментари: 8100
Гласове: 23093
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930