Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2009 12:53 - На пръсти
Автор: pontis Категория: Поезия   
Прочетен: 1540 Коментари: 7 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


На пръсти


image



На пръсти стъпваш, пазиш тревата и цветята,

Не смееш да си позволиш наслада.

На себе си,

да го признаеш, да си го кажеш. Че можеш. Без преграда.

 

Криеш тъгата в очите,

Не им позволяваш - да светят.

А можеш да ослепяваш, да играеш със светлината,

На всичките вълни по дължината.

 

Но аз те гледам не само със очи,

следя те на моя широкоъгълен екран.

Следя параболите, геометрията, заложена във теб, без дори

да знаеш.

 

Рисунките във тебе разкодирам,

на пирамиди, конуси и други фигури,

необясними, нежни, твои, вписани

във колела, или в квадрат.

 

Дори и в сянката,

в която понякога се скриваш,

от собствената си, излъчвана небрежно

топлина.

 

Проникнал съм зад опаковката,

и видях под нея поляната осеяна с цветя.

Без уговорки,

и без твоите съмнения.

 

Не знам дали това е важно

за теб, но исках да ти кажа, да ти покажа,

Че носиш слънцето в душата,

А се стремиш да станеш бледа, като луната.

 

На пръсти стъпваш, пазиш пак тревата и цветята, защо?

За кого ги пазиш, и се колебаеш, да оцветиш ли себе си, и

черното – във бяло, а бялото- да хвърлиш, в цветовете на дъгата?








Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. monna - Божествено е!
16.10.2009 13:15
"Но аз те гледам не само със очи,
следя те на моя широкоъгълен екран.
Следя параболите, геометрията, заложена във теб, без дори
да знаеш. "
Звучи като послание..

цитирай
2. kleopatrasv - На пръсти съм видях те трепн...
16.10.2009 13:37
На пръсти съм
видях те
трепнах
пламнах
и познах
Дали си ти
или друг е
с поглед
нежен
мил
сладък....
Не казвай нищо повече
разбрах
Свали очи и отмини
докато ме видиш
отново
преди да решиш
цитирай
3. ckarlet - О...това стихотворение е толкова силно, Pontis, че
16.10.2009 13:54
направо останах без думи...
цитирай
4. qbylkovcvqt - Чудна!. . . отдавна забравена пе...
16.10.2009 13:58
Чудна!... отдавна забравена песен...

На пръсти стъпвам,
пак тревата пазя
и цветята -
самодива съм
от цвете родена.
Самодивите
са децата
на бледата луна
и слънцето
само в душите им свети
и във очите.

Видя ли ти това?

Самодивата не носи топлина,
огън у себе си носи - пожар!
..........................................
цитирай
5. pontis - all of the above: .... Самодиви ли...
16.10.2009 14:30
видях. Прекрасни,
за малко, само,
не го бях правил никога.
След Йовков...
Дано ги е видял и той ... отново.
Благодаря ви.
цитирай
6. elpidaa - страхувам се че ако допусна ...
16.10.2009 17:20
страхувам се
че ако допусна
цветовете
до очите си
(и през тях)
ще се загубя
и тогава
...не би могъл
да ме
познаеш...
цитирай
7. time - Bravo!Tova e strahotno !
23.08.2010 10:13
Bravo!Tova e strahotno !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pontis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2046990
Постинги: 1003
Коментари: 8100
Гласове: 23093
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031