Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2010 08:11 - Невидимо
Автор: pontis Категория: Поезия   
Прочетен: 1010 Коментари: 4 Гласове:
20

Последна промяна: 19.07.2010 10:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

Видях те как редеше букви

с детски глас, в една читанка.

И как се смееше със глас,

на гравитацията, в една летяща люлка.

 

Аз бях и там, отдавна

когато срещна любовта. И я прегърна.

Гледахме те тихо и ликувахме-

аз, звездите и луната.

 

И след това седяхме пак, с луната

до теб, когато те болеше,

Когато искаше да бягаш,

а нямаше къде.

 

Понякога не спеше. И ставаше.

С разхвърляна коса и свити устни,

събираща последна воля,

аз пак те наблюдавах от Луната.

 

По пътя с тебе бях, когато ти вървеше.

Оставах с теб в мотела,

когато беше уморена.

И тръгвах пак на сутринта.

 

Когато срещаше звездите вдъхновена,

когато ти летеше, аз също исках.

Когато срещаше земята жулех колена,

и исках да поема част от твоя гняв.

 

Със тебе сигурно съм бил или съм искал,

когато стана майка.

И после, когато с новия живот четеше

приказки за принцове и пепеляшка.

 

Когато ти реши да кажеш на Луната,

че я обичаш, да й разкажеш за живота

и смъртта, тогава също бях и

си записвах. А после беше лесно да те срещна.

 

Стоях на рампата, когато

излиташе от някакво летище

и чакаше да полетиш

между съмнението и мечтите.

 

Искаше да можеш и двете. И ти е трудно, знам.

Бъди спокойна.

Летиш. Все още някъде там.

Съмнението е присъщо на мечтите.

 

 

 

 

 

 





Тагове:   Невидимо,


Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yuliya2006 - Когато ти реши да кажеш на Луната, че ...
19.07.2010 08:42
Когато ти реши да кажеш на Луната,

че я обичаш, да й разкажеш за живота

и смъртта, тогава също бях и

си записвах. А после беше лесно да те срещна.


САМО ЕДИН ВЪЛШЕБНИК МОЖЕ ДА НАПИШЕ ТОЗИ СТИХ И ДА НИ ОМАГЬОСА!
И ВСЕКИ ДА ИСКА ДА БЪДЕ ТЯ..ДА СИ МЕЧТАЕ ДА БЪДЕ ТЯ...

ПРЕКРАСЕН СИ!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
2. nicodima - Никак не е странно невидимото ни присъствие
19.07.2010 08:51
около човек, когото обичаме...
Просто забравилите себе си го могат, другите, обсебващите - не...
цитирай
3. blagovestie - Много
19.07.2010 10:14
е хубаво, силно и истинско. И звучи осъзнато.
А да осъзнаеш любовта и важността на най-близките е повече от дарба.
Бъдете много щастливи, заслужавате го! :)
цитирай
4. miaa - Красототата на изказа идва от сп...
19.07.2010 10:39
Красототата на изказа идва от споделеното и осъзнатото.
Красива емоция и надежда, всичко е любов! А ти я притежаваш Pontis!
Прекрасен стих! Бъди щастлив!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pontis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2047045
Постинги: 1003
Коментари: 8100
Гласове: 23093
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031