Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2009 20:38 - И още един съвсем естествен въпрос… към Иван Костов
Автор: pontis Категория: Политика   
Прочетен: 1428 Коментари: 8 Гласове:
3



И още един съвсем естествен въпрос… към Иван Костов

 

Ти, който си позволяваш, така, да се изказваш дали хазарта е полезен или не, с какво си заслужил заплатата, която получаваш?

 

Колко е тя? И кой ти я плаща? За какво? Да ръсиш каквото ти хрумне ли? И кой си ти, че да ми обясняваш за хазарта, или да ме съветваш? Помисли по тези няколко въпроса, преди да се изкажеш следващия път, също толкова неподготвен. Защото, ако не се сещаш, може да съм имал глупостта да гласувам за тебе и за тъпата ти коалиция. И затова ми дължиш обяснение.

 



Тагове:   още,   въпрос,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Иван Костов и хазарта
23.10.2009 20:52
Може пък ти да си този който,никога не си играл
хазарт?Защото аз не само не искам,да играя но и
не виждам,защото трябва да има толкова много
казина в България.Само за пране на пари.
цитирай
2. pontis - анонимен,
23.10.2009 20:55
анонимен написа:
Може пък ти да си този който,никога не си играл
хазарт?Защото аз не само не искам,да играя но и
не виждам,защото трябва да има толкова много
казина в България.Само за пране на пари.

това с хазарта е само една закачка. Просто Иван се сетил да каже нещо. Но това не ми харесва и не ми е достатъчно.
цитирай
3. haralanov - Въпрос към теб
23.10.2009 20:56
Ти съдиш ли с еднакъв аршин Иван Костов,Жан,Крадлив Дедо и Суека Станишев или само се правиш на интересен..?
цитирай
4. pontis - haralanov,
23.10.2009 21:05
да, съдя с един аршин. Този който се отнася за всички измамници. Независимо от това как, с какъв цвят или кога.
цитирай
5. galinabg - По повод въпроса на Haralanov
23.10.2009 21:49
Как, Стефане, съдиш всички, че нещо не им видях иманата в коментара ти. Само не ми казвай, че е защото не си гласувал за тях. Измисли нещо друго!
цитирай
6. анонимен - доста ирационален блог
23.10.2009 23:19
цяла седмица поезия, музика, сладост и точно петък вечер някакъв екзотичен кисело-горчив привкус, да речем на коктейл лимон-грейпфрут без лед, или по-прозаично горчилка до вкисване- Иван Костов, парламентарен контрол, риторични въпроси..нещо като PR на Костов
и понеже обаче защото Костов за мен е съдбовен (в прекия смисъл - аргументира защо не искам синът ми да прилича на него) дръзвам да си навлека гнева на автора и приятели, като свържа Костов с онази реч на Ал Пачино от предишен пост за духа и протезата. Твърдя, че точно този Костов изпразни от съдържание всичките думи от речта, наложи пошлия модел на повсеместен цинизъм и гилотинира духа на много българи ..
Снежана С
цитирай
7. pontis - анонимен,
24.10.2009 00:01
да, точно така, именно той си позволи да ни сложи протезата, на духа, защото изобщо не му пука. И защото смята, че може да си го позволи. И защото си мисли, че сме като него. Инвалиди.
цитирай
8. анонимен - съмнявам се в способностите му да мисли
24.10.2009 00:23
ако поне малко можеше да мисли щеше ли да е толкова усърден и последователен и то толкова дълго време..дано се намери някой Карл Юнг да му направи психоанализ.
а духът зараства и укрепва, се оказва
Сн С
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pontis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2046878
Постинги: 1003
Коментари: 8100
Гласове: 23093
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031