Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2010 18:06 - Управление ала Борисов (фейлетон с нюанси на социалистически реализъм)
Автор: pontis Категория: Политика   
Прочетен: 3286 Коментари: 25 Гласове:
28

Последна промяна: 03.05.2010 18:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Определено е различно. Уникално. Мислехме, че вече сме видели всичко, но … отново сгрешихме. Защото факторът „Борисов” не беше взет предвид в политическите очаквания. Ето как:

1. Моментът на изненадата. Всеки момент потенциално носи изненада.

2. Новината не е новина, освен ако не я кажа аз.

3. Общественият дебат създавам аз и когато пожелая, го прекратявам. Като създавам нов. Може и довечера.

4. Ще извадя мнозинството от парламента (ако бъде поискан вот на недоверие).

5. Министрите са „подробности от пейзажа”, които сменям с бързината на електронна игра.

6. Преди мене- потоп. След мене – потоп.

7. Само аз съм политически „девствен”. Току-що излизам от река Йордан (по хавлия), влизам в държавата и какво да видя? Содом и Гомор. Обаждам се на Цветанов и му възлагам незабавен арест на Сатаната и възшествието на добротата.

8. По съвместителство, освен Спасителя, съм и Диоген. Сред „рогатата сган”, с която комунистите са населили тая изпепелена земя, намирам „цветето на пустинята” на разклона за Велико Търново. Веднага разпознавам в нея Човека и я правя министър. Нали съм и „Личен състав” на всички вас.

 9. Всяко изречение или част от изречение, произнесени от мен, произвеждат новина. Затова ви ги поднасям на части. Например:

„Господин премиер, има ли решение за нов директор на Здравната каса?

Има.

А кой е той?

Ще ви кажа, когато трябва.

А все пак, ще ни кажете ли мъж ли е или жена?

Жена.”

С подкосени крака медиите информират- Спасителят е открил „Жената”. Вече няколко, всъщност: Цецка Цачева, Искра Фидосова, Йорданка Фандъкова, Румяна Желева, Анна-Мария Б., градацията е възходяща- allegro con fuoco.  Дарбата му да ги открива може да се сравнява само с тази на Чарли от „Двама мъже и половина” (който обаче ги открива главно в нощни барове).

10. Към мъжете е доста по-строг, но също толкова справедлив. Трябва да заслужат сами своята Голгота, ако ще и да ги „хвърли” в устата на звяра, т.е. на Първанов, за да научат що е то стенограма и има ли почва у нас. То други зверове май не останаха, само гризачи и драскачи. 

 

Ахмед Доган обаче е табу, може би защото звучи някак си "международно". Или защото е известен с това, че обикновено държи "кент флош роял". На сигурно място. 

Както и народната приказка за Крали Марко, дето освободил три синджира роби- доказана историческа измислица, вероятно родена от средновековни медийни майстори.

 

 




Гласувай:
28



1. dolsineq - Жалка пасмина от интриганти...
03.05.2010 18:20
Жалка пасмина от интриганти...
цитирай
2. miralyub - точно така е! хареса ми. особено ...
03.05.2010 18:24
точно така е!
хареса ми.
особено "пред мен- потоп, след мен- потоп":)))).
цитирай
3. karambol5 - Хахаххах Бате откривятелят на Жени ...
03.05.2010 18:29
Хахаххах Бате откривятелят на Жени :))))
Хареса ми :)))
цитирай
4. pontis - Светът е оцелял, защото се е смял ...
03.05.2010 18:31
Защо не и ние?
цитирай
5. blagovestie - След като прочетох това
03.05.2010 18:54
започвам с нетърпение да очаквам следващите зрелища и да видя продължението. То можело дори да бъде забавно, особено ако не бяхме участници в траги-комедията.
"Всеки потенциален момент потенциално носи потенциална изненада, защото аз съм много потенциален", хахаха.
А колкото до Доган не знам дали държи силна ръка или просто държи ключът към ковчежето, но явно е медийно безинтересен. Може би защото отворените му писма са шокиращо нагли и това би наранило чувствителната натура на ББ...
Тръпна от вълнение да видя тайнствената директорка на Здравната каса, макар че след Ана-Мария Лиза всичко е някак си ... безцветно :))))
цитирай
6. pontis - blagovestie,
03.05.2010 19:10
Благодаря за чудесния етюд, под формата на коментар...:))
цитирай
7. pontis - andrei, ... Баба Яга, защо не? Ако премине през "ситото" на ДАНС...
03.05.2010 19:12
т.е. предпоследната инстанция, и се яви на "кастинг"...
цитирай
8. silverlining - Хареса ми:
03.05.2010 19:17
"Светът е оцелял, защото се е смял
pontis написа:
Защо не и ние?
"
Защо не се посмеем:) Виж, ако имаш предвид защо и ние да не оцелеем... Тук отговор нямам. Вероятно има някой, който има отговор обаче и ще ти каже "при необходимост да знаеш"
цитирай
9. pontis - silverlining, изобщо не знам кое от двете,
03.05.2010 19:33
да ти кажа честно...
цитирай
10. анонимен - то смях смях....ама работа няма,
03.05.2010 20:28
като че и желаещите да работят са на свършване.
Сн С
цитирай
11. nicodima - Благодаря, че развесели цялото ми семейство : )))...
03.05.2010 20:59
Четох го на глас и дружно се смяхме...
О, Боже, като си помислих колко разклони има в България - дали да не застана на някой : ))... въпросът е дали няма да ме вземат за нещо друго : ))))))...
цитирай
12. pontis - nicodima, освен да ви пожелая една хубава вечер,
03.05.2010 21:47
леко прохладна, с нещо истински разтоварващо...
цитирай
13. dqd2 - Радвайте се, имаме уникалния шанс ...
03.05.2010 23:28
Радвайте се, имаме уникалния шанс да сме свидетели на уникални исторически промени в уникална държава, от която останалите държави изглеждат еднакви, еднообразни, дори ...нормални!
цитирай
14. анонимен - Обичащ хумора
04.05.2010 10:11
Pontis бих ти разказал оня виц за блока построен без тоалетни и в който единият етаж бил предоставен на адвокатите и може би наистина щяхме да се посмеем.Поста ти е далеч дори от Учиндолския народен хумор.Повече се смях на някой от предишните,в които ни уверяваше,че гърците изгарят от желание да си върнат кредитите.Ако се абстрахираме от куртоазията на пишещите тук,може би ще останем скучаещите като мен(иначе нямаше да съм тук) и омразниците на всичко , в което не участват те.
цитирай
15. pontis - анонимен 15,
04.05.2010 10:38
не съм запознат с Учиндолския народен хумор, явно съм изостанал.

Ау, и "омразниците", лепнахме ли етикетчето ... е не се засягай толкова де ... не се сещам да съм те споменал във фейлетончето.
цитирай
16. анонимен - 10Х
04.05.2010 10:46
Много ми хареса момента, в който Бат бойко излиза от Йордан по хавлия :))))))) много ясно си го представям....Мисля че чудесно си нацелил тона и си пресъздал излъчването на Вожда.
Единственото нерадостно нещо в цялата работа е, че такъв неподправен хумор за последно имаше по Бай тошово време....та не ми е до смях:(((
цитирай
17. dqd2 - Преди години когато Жорж Ганчев се ...
04.05.2010 11:08
Преди години когато Жорж Ганчев се кандидатира за президент за него гласуваха няколко процента българи. Тогава някой анализатори се изказаха, че българите трябва да имат невероятно странно чувство за хумор щом допускат този човек да им е президент. Един вид, не ги интересува дали ще свърши работа, важното е да ги забавлява. Какво ли си мислят за Бойко?
цитирай
18. spasunger - Ей това...
04.05.2010 12:26
Ми оправи деня :-)))
цитирай
19. анонимен - мнение
04.05.2010 12:56
Интересно защо Боко търси престъпниците само вБСП,нали през последните 4 години ни управляваше ТРОЙНАТА коалиция? Нито дума не обелва за Царското височество и Меди Доган! Виждаме че в сегашното му правителство се подвизават много "широки" специалисти от НДСВ ,ито на доста добри места.Например в министерството на транспорта,Пощите идр.и то все зелени тикви били бозаджии а сега са халваджии. Като ги гледам какво правят и как действат все ми е на акъла че ще "оправят"нещата и ще цъфнем и вържем !
цитирай
20. pontis - анонимен 20,
04.05.2010 13:05
интересен въпрос. Освен да го питаме, а?
цитирай
21. анонимен - СОЦ-ТАРИКАТЛЪЦИ......
04.05.2010 17:14
СМЕЙ СЕ, ПАЛЯЧО ОТ ЧЕРВЕНИЯ ЦИРК!....ЩЕ СЕ ПОСМЕЕМ ВСИЧКИ,КАТО ВИ БУТНАТ И ПОСЛЕДНАТА КРЕПОСТ-НАРЕЧЕНА, ВСС!!!
цитирай
22. pontis - анонимен 22,
04.05.2010 17:54
айде де, стискам ви палци! Ама тя тая работа не е като оная. Трябва да го поискаш 1-во, нали знаеш, а след това всичко останало ...
цитирай
23. injir - , , Едно е да искаш, друго е да можеш, ...
04.05.2010 21:35
,,Едно е да искаш, друго е да можеш, трето и четърто - да го направиш.,,
Мъдри думи на един мъдър герой от един мъдър автор
цитирай
24. boristodorov56 - Рапона Бойко !
05.05.2010 09:48
Рапона Бойко !
цитирай
25. monaliza121 - Ахмед Доган обаче е табу, може би защото звучи някак си "международно".
05.05.2010 11:42
Иде ми да извикам: "Вечна дружба!"
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pontis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2060377
Постинги: 1003
Коментари: 8100
Гласове: 23093
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930