Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2012 09:08 - Практика на любовното обяснение
Автор: pontis Категория: Тя и той   
Прочетен: 1993 Коментари: 2 Гласове:
9

Последна промяна: 07.11.2012 09:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Не са ли ти казвали, че всяко любовно обяснение започва и завършва с

""Обичам те"""...


21.
karaiany - 3а Понтис !
06.11 15:20 Понти , искам да започна на висока нота и да ти призная,че твоят нов интерес към мъдростите ми ме зарадва .Най-искрено го казвам . Имаше период,когато изцяло загубих интересa към теб,но фактa,че си копирал мой коментар при теб,отново го събуди .
Последният ти стих, обаче ме разочарова .
В момента пиша и се старaя изцяло да бъда погълнат от най- добри чувства . Не желая тази моя гор4ивина да "загор4и" в думите ми.
Какво имам предвид :
Стихът ти " Благовестие " е най- грозният пасквил,който някога съм 4ел и то посветен на любимa женa .
Зная за любовта ти към нея. Всички го знаят ,защото не е тайна. Не разбирам как е възможно мъж,при това добър поет(харесвам някои от нещата ти,не всички) да изсипе толкова жлъч към жена.Hедопустимо поведение за мъж с достоинство!Няма оправдание. Нито лошото детство , нито нещастната любов не може да оправдае толкова злост ! Обидно е за всеки , които е прочел . Надявам се да е обидно и за твоите най-близки учители и подръжници!Не те съдя.Боли ме за човек,който може да таи в сърцето си толкова злоба към друго човешко същество. 3нам колко много те е боготворяла.Чел съм както нейни стихове посветени на теб , така и твои на нея.Някои от твоите стихове са ме докосвали най- дълбоко.Признавам го с ръка на сърце.
Това ,което пове4е ме безпокои, обаче e 4e имаш невероятната способност да нараняваш.Някой казвал ли ти е досега?! Пак се питам,защо ? Ти ми обясни, за да те разбера, моля те. Ако тя иска да си отиде , остави я да си отиде. Нима не можеш да позволиш свободата на избор на друго човешко същество?! Може 6и е израз на нeйната мъдрост,както ти се изрази ?Мъдростта да не желае повече да плаща зa грeшkи.
Може би има някой друг , който е готов да го прави ?! Чудесно ! Може би този друг има Hужда да Плаща? И това е мъдрост .Парадокc на Мъдростта e , но все пак е мъдрост. Мъдростта да Служиш в Състрадание. Поклон сторвам до земята пред такива хора!
Мойто послание не е към тях, а към теб . (Cлeдвa ) цитирай
22. karaiany - Не наранявай такива хора, защото и ...
06.11 15:21 Не наранявай такива хора , защото и те рано или късно няма да издържат. Не сме съвършени.Нито ти,нито аз.Опитай се да се вгледаш в себе си и да видиш, че болката не е нужна на никого .
Бъди здрав и ти желая най-хубавото.Най-искрено го казвам и с ръка на сърцето ! цитирай





Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rustam - не разбирам
07.11.2012 10:09
как при положение, че пише "4" вместо "ч", блогърът "караяни" има самочувствието да наставлява и да съветва?
цитирай
2. pontis - 4 е виетнамския символ за 4
07.11.2012 10:53
rustam написа:
как при положение, че пише "4" вместо "ч", блогърът "караяни" има самочувствието да наставлява и да съветва?

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pontis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2055927
Постинги: 1003
Коментари: 8100
Гласове: 23093
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930