Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2009 14:33 - Вълшебна благодат (и тая тема ми е малко непозната, но)
Автор: pontis Категория: Други   
Прочетен: 2254 Коментари: 12 Гласове:
4



Amazing Grace

Вълшебна благодат (сладък звук, какъв)

Спаси една отломка като мен,

Загубих се, но вече не,

Загубих взор, прогледнах пак.

 

И тази благодат ми даде страхове

И тя ги пак отне и облегчи.

И колко е вълшебна тя, когато се яви

В часа, когато вярата ми подари. 

 

(превод- pontis)


Текстът е на Джон Нютън, роден 1725г. в Уапинг, Лондон. Постъпил във флотата, циник по душа, търгувал с роби. След една морска буря, в която оцелял по чудо, осъзнал колко е безпомощен и кой го е спасил. Това няма значение. Всеки държи един спасителен пояс. В себе си.





Тагове:   малко,   непозната,   благодат,


Гласувай:
4



1. blagovestie - ... Но виждам, че се ориентираш бързо :)))
18.09.2009 14:42
Прекрасно, Понтис, разчувства ме. Наистина.

ПП: Поясът има кофти способността да се пука в най-неподходящия момент, затова трябва да изберем лодката, с Онзи, дето укротява бурите :) :Р :Р
цитирай
2. galinabg - Amazing!
18.09.2009 15:38
Wonderful!
цитирай
3. pontis - Галина, доживях
18.09.2009 15:48
galinabg написа:
Wonderful!

задължаваш ме. Какво друго мога да направя за тебе? И си оправи гласуването в блога!
цитирай
4. vselena777 - химнът на
18.09.2009 16:16
американците ...е нали...

самите те трябва малко да се замислят в текста.....
цитирай
5. galinabg - Не помня
18.09.2009 16:40
кога за последно някой ме е питал какво да направи за мен :)))) Не задължавам никого с нищо....

".....Спаси една отломка като мен,...

Красиво е :))))

ПП Гласуването не е важно, но ще погледна. Мисля, че този проблем се появи след първия ми постинг срещу Гоце. Приятелка от блога беше забелязала, но аз не обърнах внимание :)))))
цитирай
6. pontis - Галина, не знам Гоце ли е, или "хранените" му мъже
18.09.2009 16:48
galinabg написа:
кога за последно някой ме е питал какво да направи за мен :)))) Не задължавам никого с нищо....

".....Спаси една отломка като мен,...

Красиво е :))))

ПП Гласуването не е важно, но ще погледна. Мисля, че този проблем се появи след първия ми постинг срещу Гоце. Приятелка от блога беше забелязала, но аз не обърнах внимание :)))))

Но ако някой ти бърка в блога, да си пази топките. :) Че летят със 126 мили в час. На U.S. Open. Тенисът е хубав спорт. Лошо е когато спре в мрежата. Някоя топка.
цитирай
7. vselena777 - ъъъъъ....може би от
18.09.2009 16:51
бързото ми летене около орбитата ми , ама какво общо има Гоце с топките и тениса :))))

и моля, ако може отговорете на ком.4 :)))

п.п. намерили тва дет го търсеше....
цитирай
8. pontis - Не, няма грешка, нищо общо няма с тебе (поне с тебе)
18.09.2009 16:57
vselena777 написа:
бързото ми летене около орбитата ми , ама какво общо има Гоце с топките и тениса :))))

и моля, ако може отговорете на ком.4 :)))

п.п. намерили тва дет го търсеше....

беше към галина, съжалявам ако нещо съм объркал.
А за американския химн? Не го знам наизуст. Знам че Курт Вонегът беше казал, че е е "помия" примесена с препинателни знаци. Или пак не разбрах?
цитирай
9. galinabg - Това с тениса и топките много ми хареса :))))
18.09.2009 17:12
Да ми простят "хранениците" му, ама си мисля, че те отдавна не си ги пазят :))) Позата, в която са принудени да стоят, не го налага :)))))
Иначе със сигурност ме ровят. Има и други признаци, по които познавам. Изчезват ми и след това се появяват отново коментари - и мои, и на други писали.
Виж, не искам да им обръщам внимание. Не смятам да ги правя значими.
Между другото и Фейсбука ми почти всеки ден се бъгва периодично....

Усмихва ме това, че те никога няма да усетят сладостта от Свободата да напишеш "на глас" мислите си :)
Нали?
цитирай
10. pontis - Не те заслужават
18.09.2009 17:22
galinabg написа:
Да ми простят "хранениците" му, ама си мисля, че те отдавна не си ги пазят :))) Позата, в която са принудени да стоят, не го налага :)))))
Иначе със сигурност ме ровят. Има и други признаци, по които познавам. Изчезват ми и след това се появяват отново коментари - и мои, и на други писали.
Виж, не искам да им обръщам внимание. Не смятам да ги правя значими.
Между другото и Фейсбука ми почти всеки ден се бъгва периодично....

Усмихва ме това, че те никога няма да усетят сладостта от Свободата да напишеш "на глас" мислите си :)
Нали?

бавно умират.
цитирай
11. galinabg - Ако имаш предвид
18.09.2009 17:32
вниманието ми към тях - да, не го заслужават и затова изобщо не смятам да мисля за тях, да ги обсъждам и да им се "връзвам".

Как ти хрумна аналогията с тениса?
цитирай
12. vselena777 - ком 7
18.09.2009 17:38
бе, че от моето въртене около орбитата си сигурно не мога да схвана връзката : Въпросният гоце и тениса с топките ..на коментара на галина...

хахахаа - галинке....точно и а зтв апитах почти преи час....


а америкаците не ги харесвам...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pontis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2060181
Постинги: 1003
Коментари: 8100
Гласове: 23093
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930