Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.08.2009 03:41 - Мърморя си, тихичко, в блога, на края на света
Автор: pontis Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2110 Коментари: 9 Гласове:
6



Такива ми ти работи. Седя си тука и си мърморя в блога. Нали затова е блога, да си мърморим и боботим, пък ако някой си няма друга работа, да чете. Малко нещо ми е тъмно- сигурно щото е около 3 часа )през нощта. Гледам, и други блогъри и блогърки не спят, ама започват да им гаснат лампичките една по една.   Гледам CNN и не вярвам на ушите си. С какво да ви зарадвам, че аз вече се „зарадвах”, така де, „зарадваха ме” така, че ми писнаха ушите:   Някакъв неврастеник от щата Калифорния- Гаридо, отвлякъл едно момиченце на 11 години през 1991-ва, направил й две деца, едното сега на 11, другото на 15, а освен това му помагала и жена му (Момичето сега е на 29), като дечицата никога не са ходили на училище или на лекар. Ама той много, ама много ги обичал дечицата. И майка им, и вашта майка, и сестра ви, и дъщеря ви. Изобщо това е един много любвеобилен индивид. Но не се е признал за виновен. Нали си има адвокат, ще си го защитава. А погледа му един такъв празен, празен, да се чудиш как толкова се е изпразнил. И като си направих сметката (не мога да смятам добре), излиза, че първото дете тоя го е заплодил, когато момичето е било на 14.   Майкъл Джексън го отровили с лекарства. Ама не е убийство, а „причиняване смърт по непредпазливост”, и не било ясно дали някой е виновен, защото и той можел сам да си е виновен. Че се е надрусал с някакви хубави лекарства, които били предназначени да те докарат до „медицинска кома”.   Така, продължавам да гледам новините. Тед Кенеди (Едуард) го погребват. Арнолд Шварценегер също е там (не е виц, женен е за негова племенница). Да, явно живота продължава, само дето редиците на нормалните оредяват. А тия на изродите все по-уверено се уплътняват.   А иначе блогърите си мърморят. Учудвам се колко от тях пишат поезия, и то толкова добре, искрено и наистина (тоя път няма да съм циничен, харесва ми). Дали все пак празните места в редицата нормални няма да се попълнят?.... И то без да е нужно да ни пратят свежо месо от някоя друга планета. А кой им е казал да пишат такива глупости като стихове, не мога да си обясня. Всеки ден гледам телевизия, ефирна и кабелна. Не съм чул някой да го споменава. И евро-фондове за тая празна работа няма. За Христо Смирненски не съм чувал някой да говори, откакто бях в прогимназията. Как им хрумват тия мисли в рима, не мога да си обясня …Чудни хора.   Лека нощ и добро утро.



Гласувай:
6



1. tonito390 - ...да...такива ми ти работи,Стефане...:)
29.08.2009 03:54
...и ние барабар с хората сме чудни! Не заспиваме...слушаме музиката,която харесваме...
...гледаме си новините,които не харесваме...
...пишем римите си,без да се сещаме нито за Смирненски,нито за Есенин...и се чудим сами на себе си,що за хора сме?!

... :) ...
цитирай
2. pontis - към tonito390
29.08.2009 04:03
tonito390 написа:
...и ние барабар с хората сме чудни! Не заспиваме...слушаме музиката,която харесваме...
...гледаме си новините,които не харесваме...
...пишем римите си,без да се сещаме нито за Смирненски,нито за Есенин...и се чудим сами на себе си,що за хора сме?!

... :) ...

Ее, точно си мислех, че всички други спят, а се оказа, че греша. Успя да ме зарадваш, от душа, Тони :) (Съжалявам че е в женски род, ама явно редакторите на българския език така са преценили).
цитирай
3. lubima - tajna. . . . i grozna istoriq!dano si ...
29.08.2009 04:39
tajna....i grozna istoriq!dano si polu4i zaslujenoto!
цитирай
4. pontis - Към Lubima
29.08.2009 04:44
lubima написа:
tajna....i grozna istoriq!dano si polu4i zaslujenoto!

Е, дано.
Добре, че има хора като тебе, които умеят да пишат красиво за добро. :)
цитирай
5. biletche - мрън
29.08.2009 05:17
Ма ни бива па да мърмориме... трябва такава секция да се направи... мрънканици. Директно там ше отида... и без тва само се оплаквам... ма па така ми е по-лесно
цитирай
6. анонимен - стига си мърморил, че не е мъжко
29.08.2009 09:25
стига си мърморил, че не е мъжко
цитирай
7. pontis - fireandIce:
29.08.2009 09:53
fireandice написа:
стига си мърморил, че не е мъжко

аз, така, по мъжки някак си..., ама това е, няма мъже вече
цитирай
8. анонимен - стига си мърморил, че не е мъжко ...
29.08.2009 11:00
pontis написа:
fireandice написа:
стига си мърморил, че не е мъжко

аз, така, по мъжки някак си..., ама това е, няма мъже вече

по мъжки ама никак си .. мъжете не трябва да мърморят.
цитирай
9. pontis - FireandIce
29.08.2009 11:17
8. fireandice - стига си мърморил, че не е мъжко ...
11:00 pontis написа:fireandice написа:стига си мърморил, че не е мъжко
Слушам. ама аз обичам и някои "женски работи".
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pontis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2060438
Постинги: 1003
Коментари: 8100
Гласове: 23093
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930