Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2009 14:28 - Лошите анонимни момчета (и момичета) в блога
Автор: pontis Категория: Тя и той   
Прочетен: 9417 Коментари: 89 Гласове:
13

Последна промяна: 30.08.2009 14:30


Лоши ли са анонимните? Не само лоши, ами и опасни- цвъкат си в блога, най-вече в нашия, тоя, лелеяния, дето искаме да си ни е само наш, да е най-хубавия. Като моя, разбира се. Те са тролове, разбойници, безшумно стъпкват стръковете, които сеем по клавишите. Без физиономия (но не и без мнение), изобщо какво си мислят?

 

Какво е анонимността на анонимните все пак? Освен че са много гадни?

 

Анонимността е новото име на свободата. Защото макар и да живеем в ерата на „свободната любов” (или пък дали вече не излязохме от нея, защото кого обичаме, все пак?), не сме свободни, така както искаме, защото се събличаме само пред себе си, мно-ого рядко пред някой друг (колко пъти на месец?), или просто бързо се шмугваме под завивките и срамежливо се надяваме, че другият няма да напипа „най-интимните” ни части. Или поне не веднага. Или само тези, които искаме.

 

Вече нямало забранени теми. Има- те просто се сменят – с времето, с блога, с правителството, с деленията на общественото чувство за „осъдителност”.

 

И затова, нека анонимните влязат- без физиономия, без срам и страх, без уговорки…



Тагове:   момичета,   момчета,


Гласувай:
13



1. анонимен - Оооооу,не знаех,
30.08.2009 14:33
че във всеки тъп блог трябва да влизам с автентична снимка, кратка автобиаграфия и с позитивен,ласкателен коментар...Баси, колко съм тъпа...
цитирай
2. nikolay4o - !
30.08.2009 14:33
ne mislq 4e trqbva da obra6ta6 tolkova vnimanie , na "lo6ite",ta ti si dobra ima tolkova ne6ta koito moje6 da spasi6,ostavi anonimnite za nakraq :)
цитирай
3. pontis - към nikolay4o -
30.08.2009 14:36
nikolay4o написа:
ne mislq 4e trqbva da obra6ta6 tolkova vnimanie , na "lo6ite",ta ti si dobra ima tolkova ne6ta koito moje6 da spasi6,ostavi anonimnite za nakraq :)

Защо накрая? Защо не в началото на края?
цитирай
4. анонимен - nikolay4o
30.08.2009 14:36
Това не е Тя
Това е Той.
цитирай
5. анонимен - Дам,
30.08.2009 14:37
и николайчо не е достатъчно умен...
цитирай
6. pontis - към анонимен 4- не - аз съм "то".
30.08.2009 14:39
анонимен написа:
Това не е Тя
Това е Той.

Защото в "то" има малко от "той" и "тя". И тогава става работата. Иначе само се връткат белтъчини.
цитирай
7. анонимен - Лоши, лоши
30.08.2009 14:40
Ама на - за нула време 6 коментара
При това много умни!
Като гледам надолу - ни един. Скука.
цитирай
8. pontis - Защо да не е?
30.08.2009 14:41
анонимен написа:
и николайчо не е достатъчно умен...

Може да се окаже по умен от мене и тебе взети заедно.
цитирай
9. pontis - Към анонимен 7:
30.08.2009 14:42
анонимен написа:
Ама на - за нула време 6 коментара
При това много умни!
Като гледам надолу - ни един. Скука.

Няма нула и време, в едно.
цитирай
10. анонимен - И нито един ЛОШ коментар...
30.08.2009 14:46
Защо ни е тръгнала тази лоша слава на нас,просто недоумявам...Много съм тъпа...
цитирай
11. анонимен - Ан 7
30.08.2009 14:47
Много си дребнав.
Кисел гъз.
Оставям те да си мрънкотиш под носа.
цитирай
12. pontis - Към анонимен 11: Оставете и дребнавите....
30.08.2009 14:49
анонимен написа:
Много си дребнав.
Кисел гъз.
Оставям те да си мрънкотиш под носа.

за по-големите- те си имат модерация ... който иска, да се пробва....
цитирай
13. анонимен - Няма модерация,
30.08.2009 15:07
която да не пробием ние...Все пак си имаме и блогове, споко...
цитирай
14. pontis - към анонимен 13
30.08.2009 15:09
анонимен написа:
която да не пробием ние...Все пак си имаме и блогове, споко...

Няма лошо, всички искаме да сме с много лица ...
цитирай
15. анонимен - Всички искате,
30.08.2009 15:11
но малцина успяваме...Схващащ ли разликата,страхливецо...
цитирай
16. pontis - към анонимен 15
30.08.2009 15:13
анонимен написа:
но малцина успяваме...Схващащ ли разликата,страхливецо...

Схващам, схващам, радвам се и че ти схващаш...
цитирай
17. анонимен - Ми,умничка съм,освен че съм и тъпа...
30.08.2009 15:15
Две в едно...
цитирай
18. pontis - Към анонимен 17
30.08.2009 15:17
анонимен написа:
Две в едно...

Радвам се, напредваме, това е на път да стане първия истински анонимен блог.
цитирай
19. анонимен - Привлечена бях от
30.08.2009 15:19
многообещаващото заглавие,иначе блогът ти не струва...Не се радвай...
цитирай
20. pontis - към анонимен 19
30.08.2009 15:21
анонимен написа:
многообещаващото заглавие,иначе блогът ти не струва...Не се радвай...

Може и така, нали такъв е живота, нормално е да не ни харесват .... даже и блога ...
цитирай
21. анонимен - Най вече блогът...
30.08.2009 15:24
Нали заради едната блогова чест живеете тук...
цитирай
22. pontis - към анонимен 21
30.08.2009 15:26
анонимен написа:
Нали заради едната блогова чест живеете тук...

Така де, иначе "честта, майко юнашка" къде ще си я набутаме на другите
цитирай
23. анонимен - Направо се изчервих...
30.08.2009 15:28
Сетих се за изгубената си девича чест...Спомени...
цитирай
24. pontis - към 23
30.08.2009 15:30
анонимен написа:
Сетих се за изгубената си девича чест...Спомени...

Малко излиза от обхвата на темата, ама като си се сетил(а), няма лошо, какво лошо всъщност има в това. Нали е станало само веднъж? Защото някои я губят всеки ден, и им харесва. А освен това "девича чест" не се губи, само е част от пътуването ...
цитирай
25. анонимен - Щом казваш...
30.08.2009 15:38
Веднъж загубена,завинаги загубена..Тъжен стана разговорът...
цитирай
26. анонимен - Честито!
30.08.2009 15:41
До сега никой не те чете, сега се мъдриш на първа. Поредният глупак използващ една изтъркана тема. Освен една препечатана статия на Иван Бедров - нещо друго да са ти чели повече от 10-20 души?
Смотаняк!
цитирай
27. анонимен - 70 % ОТ АНОНИМНИТЕ СА МОДЕРАТОРИ
30.08.2009 15:42
ВЯРВАЙ МИ ! СТАР БЛОГЕР СЪМ И СЪМ ИЗПИТАЛА НЕЗАКОННИТЕ ИМ ПОСЕГАТЕЛСТВА НАД ПРАВАТА МИ НА БЛОГЕР И ЧОВЕК !
ТЕ СА СЕ ВЗЕЛИ ЗА КГБ ДИРЕКЦИЯ , МУТРЕНСКИ ОФИС И С ОГРАНИЧЕНИТЕ СИ ВИЖДАНИЯ ЗА ТВОРЧЕСТВО И СВОБОДА ЗА СОБСТВЕН КЕФ СЛАГАТ ОГРАНИЧЕНИЯ И ТЪПКАТ И ДРАЗНЯТ БЛОГЕРИТЕ ,КАТО СИ МИСЛЯТ ,ЧЕ С ТОВА СЕ ИЗВИСЯВАТ ! ДА ИЗВИСЯВАТ СЕ В ОЧИТЕ НА ПРОСТАЦИТЕ !КОГАТО ЧОВЕК САМ НЕ МОЖЕ ДА ПОСТИГНЕ НЕЩО ,ПО БЪЛГАРСКИ ВИНАГИ ПРИБЯГВА ДО ТЪПКАНЕ И УНИЩОЖАВАНЕ ,КОЕТО Е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ СРЕЩУ ЧОВЕКА !
цитирай
28. pontis - към анонимен 25
30.08.2009 15:43
анонимен написа:
Веднъж загубена,завинаги загубена..Тъжен стана разговорът...

Защо трябва е тъжен. Ако някой ти каже лоша дума, смени събеседника. Сигурно там някъде има и по-добри.... Нищо не е загубено. Докато дишаш.
цитирай
29. pontis - до анонимен 26
30.08.2009 15:45
анонимен написа:
До сега никой не те чете, сега се мъдриш на първа. Поредният глупак използващ една изтъркана тема. Освен една препечатана статия на Иван Бедров - нещо друго да са ти чели повече от 10-20 души?
Смотаняк!

Изработих ли те? Радвам се, сега ме прочете... ама пусто, как се хвана на тая въдица, а?
цитирай
30. pontis - до ildis
30.08.2009 15:47
lidis написа:
ВЯРВАЙ МИ ! СТАР БЛОГЕР СЪМ И СЪМ ИЗПИТАЛА НЕЗАКОННИТЕ ИМ ПОСЕГАТЕЛСТВА НАД ПРАВАТА МИ НА БЛОГЕР И ЧОВЕК !
ТЕ СА СЕ ВЗЕЛИ ЗА КГБ ДИРЕКЦИЯ , МУТРЕНСКИ ОФИС И С ОГРАНИЧЕНИТЕ СИ ВИЖДАНИЯ ЗА ТВОРЧЕСТВО И СВОБОДА ЗА СОБСТВЕН КЕФ СЛАГАТ ОГРАНИЧЕНИЯ И ТЪПКАТ И ДРАЗНЯТ БЛОГЕРИТЕ ,КАТО СИ МИСЛЯТ ,ЧЕ С ТОВА СЕ ИЗВИСЯВАТ ! ДА ИЗВИСЯВАТ СЕ В ОЧИТЕ НА ПРОСТАЦИТЕ !КОГАТО ЧОВЕК САМ НЕ МОЖЕ ДА ПОСТИГНЕ НЕЩО ,ПО БЪЛГАРСКИ ВИНАГИ ПРИБЯГВА ДО ТЪПКАНЕ И УНИЩОЖАВАНЕ ,КОЕТО Е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ СРЕЩУ ЧОВЕКА !

Вярвам ти, но мисля засега да не бъркаме анонимните с КГБ (защото анонимните са само в блога). Има все още някаква разлика. Иначе съжалявам, не го взимай толкова навътре. Откажи ги, като пишеш това което мислиш.
цитирай
31. анонимен - Никаква разлика няма !
30.08.2009 15:57
Има невежество по много въпроси ,касаещи човек и свободата му .Свободата у нас се тълкува различно и субективно ,за да не кажа смешно ! Благодаря за отговорът ! Беззаконие и свобода по стари норми няма ! Полученият продукт от това е "слободия" .която виждаме във всякаквите и форми и прояви в блога ! И най долното е ,че именно управата .т.е модерация я прилагат с показност ! Това е ! Винаги съм била честна със съблогери и блог.бг!
цитирай
32. pontis - към lidis: Наистина съжалявам
30.08.2009 16:00
lidis написа:
Има невежество по много въпроси ,касаещи човек и свободата му .Свободата у нас се тълкува различно и субективно ,за да не кажа смешно ! Благодаря за отговорът ! Беззаконие и свобода по стари норми няма ! Полученият продукт от това е "слободия" .която виждаме във всякаквите и форми и прояви в блога ! И най долното е ,че именно управата .т.е модерация я прилагат с показност ! Това е ! Винаги съм била честна със съблогери и блог.бг!

Не се съмнявам, но не трябва да им връзваш, все пак. И кой ли съм аз те уча. След малко ще вляза анонимен при тебе (шегувам се!).
цитирай
33. анонимен - Още една честна блогерка...
30.08.2009 16:01
Само аз ли съм загубила девствеността си...
цитирай
34. pontis - към анонимен 33: сигурно не само ти
30.08.2009 16:03
анонимен написа:
Само аз ли съм загубила девствеността си...

Не се сдържам да се поинтересувам: как се губи "девственост" в блога. Или нещо и аз не разбирам?
цитирай
35. анонимен - Начините са много...
30.08.2009 16:06
Също,като в реалният живот...Дано там да имаш някакви наблюдения поне...
цитирай
36. pontis - към анонимен 35: не ги бъркай двата свята
30.08.2009 16:11
анонимен написа:
Също,като в реалният живот...Дано там да имаш някакви наблюдения поне...

Този, виртуалния живот, си е само твой, особено ако си сложиш модерация. Иначе, за реалния, наистина жалко. Там все още се подвизават малко по-опасни чада на "дявола". Затова засега се затвори във вируалния- може би някой ще те зарадва все пак първо тук.
цитирай
37. анонимен - Благодаря за съвета...Надявам си, че е безплатен...
30.08.2009 16:15
Нали...
цитирай
38. pontis - към анонимен 37:
30.08.2009 16:19
анонимен: Благодаря за съвета...Надявам си, че е безплатен...
анонимен написа:
Нали...

Както беше казал Рей Бредбъри, в един разказ: "Лед и пламък" (или обратното, не няма нищо общо с блогъри),: "Безсмъртието ти се дава безплатно". Използвай го. Съвети, много рядко.
цитирай
39. анонимен - Харесвам Рей Бредбъри...
30.08.2009 16:29
Разказите му на фантастическа тематика са интересни...Не мога да кажа същото за разговорът ни...Уви...
цитирай
40. pontis - към анонимен 39: За Рей Бредбъри
30.08.2009 16:33
анонимен написа:
Харесвам Рей Бредбъри, Разказите му на фантастическа тематика са интересни...Не мога да кажа същото за разговорът ни...Уви...

Какво повече от "фантастика" от един блог? Или от един живот. Това момиче което е отвлечено преди 18 години от един психопат, не е фантастика. То е живяло 18 години (от 11 до 29) не в блог, а в един заден двор. Както винаги, реалността, грубата, безпощадна, побеждава. А дали нейния похитител й е дал да чете Рей Бредбъри, докато й е правил деца? Които никога не са ходили на училище? Не знаят какво е интернет? Не знаят какво е Мечо Пух?
цитирай
41. анонимен - Не и е дал да чете...
30.08.2009 16:36
За сметка на това е разхождал децата и близо до едно училище...Да попият малко наука и те...Стига с този секс...
цитирай
42. pontis - към анонимен 41
30.08.2009 16:38
анонимен написа:
За сметка на това е разхождал децата и близо до едно училище...Да попият малко наука и те...Стига с този секс...

Ето защо са анонимните... Защото задават въпроси. Елементарни. А ние, с много имена в блога, можем ли да отговорим на тези елементарни въпроси? И кога?
цитирай
43. анонимен - В грешка си нещо...
30.08.2009 17:15
Аз безплатни въпроси не задавам...Само платени на учениците ми в мойте часове...
цитирай
44. pontis - Към анонимен 43: Колко струва
30.08.2009 17:18
43. аномен. В грешка си нещо
анонимен написа:
Аз безплатни въпроси не задавам...Само платени на учениците ми в мойте часове...

един въпрос? За учениците, извън твойте часове.
цитирай
45. pontis - към silencemurmur?
30.08.2009 17:23
silencemurmur написа:
загинали преди нас, загиващи с нас, които ще загинат след нас, колко ще останат с име и слава? Няколко стотици само или и по-малко?

Нещо не те разбрах?
цитирай
46. анонимен - Не,извън мойте часове
30.08.2009 17:30
в училище ,уроци не давам...Забранено ни е...Ние сме духовни хора, не като алчните юристи...
цитирай
47. pontis - към анонимен 47
30.08.2009 17:33
анонимен написа:
в училище ,уроци не давам...Забранено ни е...Ние сме духовни хора, не като алчните юристи...

Още нещо вярно, пак от анонимен. Да, така е, не мога да не се съглася. Нали знаеш какво са 100 адвоката на дъното на океана? Едно добро начало.
цитирай
48. анонимен - Хахах,
30.08.2009 17:37
пък ти нали знаеш,че да си учител в България не е професия, а диагноза...
цитирай
49. basta - аз ще дам...
30.08.2009 17:40
аз ще дам любима песен
животът нека е чудесен
за всички - в блога и навън
навсякъде еднакъв е света
и наяве и насън
ви пожелавам Любовта...
няма лоши и добри
всички хора сме с души
така мисля аз
и ви поздравявам в този час
:)

http://www.youtube.com/watch?v=XJbcHlW8ovY
цитирай
50. pontis - към анонимен 49: Защо диагноза? И от кого зависи това?
30.08.2009 17:48
анонимен написа:
пък ти нали знаеш,че да си учител в България не е професия, а диагноза...

Не искам да бъде така, аз! Защото аз така , не не бях аз...
Аз си обичах учителите, Мисля, че всички. Защото те ме учеха. Сигурно и ти не си толкова лош(а).... Ако поне един от учениците ти те обича, нищо ама нищо не е загубено. В диагноза. Това е само един плосък израз от тези които нищо не искат да научат.
цитирай
51. pontis - към basta: най-накрая, някой да пожелае нещо толкова изтъркано"
30.08.2009 17:50
basta написа:
аз ще дам любима песен
животът нека е чудесен
за всички - в блога и навън
навсякъде еднакъв е света
и наяве и насън
ви пожелавам Любовта...
няма лоши и добри
всички хора сме с души
така мисля аз
и ви поздравявам в този час
:)

http://www.youtube.com/watch?v=XJbcHlW8ovY

Шегувам се...
цитирай
52. pontis - към basta: с риск да напиша още нещо към теб:
30.08.2009 17:54
има ли още такива, което да харесват това? Изненада ме, приятно. Много.:)
цитирай
53. анонимен - Как само един ученик ще ме обича...
30.08.2009 17:59
Всички до един ме обичат...Шестицата в бележника е силно и въздействуващо средство за любовни чуства...
цитирай
54. pontis - към анонимен 54: Пиши им тройки.... ако заслужават.
30.08.2009 18:03
анонимен - Как само един ученик ще ме обича...
анонимен написа:
Всички до един ме обичат...Шестицата в бележника е силно и въздействуващо средство за любовни чуства...

И ако тогава все още те обичат... Това е любов. Защото иначе, както казва Bill Maher, 90% от американските ученици на 12 г. не могат да напишат правилно името на учителя, с кого спят.
цитирай
55. анонимен - С когото спят или с кого спят...
30.08.2009 18:10
Ще взема да ти пиша една тройка и на теб...
цитирай
56. pontis - към анонимен 56
30.08.2009 18:12
[С когото спят или с кого спят
анонимен написа:
Ще взема да ти пиша една тройка и на теб...

Няма лошо да ми пишеш и двойка, ама защо? Ако имаш основание, направи го.
цитирай
57. анонимен - Защото не става ясен смисълът на изречението
30.08.2009 18:18
за американските ученици...Спят ли с учителите на които дори не могат да напишат правилно имената или просто спят в часовете им...Уточни..
цитирай
58. pontis - към анонимен58
30.08.2009 18:20
анонимен написа:
за американските ученици...Спят ли с учителите на които дори не могат да напишат правилно имената или просто спят в часовете им...Уточни..

Страхувам се, че по-скоро и двете. Нищо лично. Дай я тая двойка, че се измъчих за нея. Ще ми е първата, Но явно, заслужена.
цитирай
59. анонимен - ХАХАХАХ,
30.08.2009 18:23
пиша ти тройка за доблестта...Всичко най ти желая и да не съм чула повече за лоши анонимни..
цитирай
60. pontis - към анонимен60: А ти чу ли си за такива?
30.08.2009 18:25
анонимен написа:
пиша ти тройка за доблестта...Всичко най ти желая и да не съм чула повече за лоши анонимни..

Можеше и да не ме щадиш толкова, сега как да си покажа "бележника"?
цитирай
61. boristodorov56 - Нещата са по-сложни, отколкото изглеждат на пръв поглед.
30.08.2009 18:48
А може би има и друга причина за анонимността,
освен тази, за която пишеш?

Аз също съм против анонимността.
цитирай
62. pontis - към boristodorov56: Да, вероятно, са по-сложни. Предложи решение.
30.08.2009 18:51
[Нещата са по-сложни, отколкото изглеждат на пръв поглед.
18:48 quote=boristodorov56]А може би има и друга причина за анонимността,
освен тази, за която пишеш?

Аз също съм против анонимността.[/quote]
Обясни тази причина. ... Наистина
цитирай
63. pontis - към всички: Защото аз не съм, против
30.08.2009 18:57
Нали не искате да пиша повече на тази тема?
цитирай
64. анонимен - Айде за последно,
30.08.2009 19:08
отговори най - после на най - първият коментар на този постинг..
цитирай
65. pontis - Към анонимен 65: Е, да де
30.08.2009 19:19
[Айде за последно, quote=анонимен]отговори най - после на най - първият коментар на този постинг..[/quote]
Няма ли отговор?, Задай си въпроса?
цитирай
66. mikaela19 - И какво им е лошо на Анонимните? Те ...
30.08.2009 20:39
И какво им е лошо на Анонимните?
Те са ти написа ли 27 коментара и трима с ник:)
Защо ако е така няма други мнения.
Има добри и лоши анонимни!:)
цитирай
67. pontis - към mikaela19: прочети още веднъж,
30.08.2009 20:42
mikaela19 написа:
И какво им е лошо на Анонимните?
Те са ти написа ли 27 коментара и трима с ник:)
Защо ако е така няма други мнения.
Има добри и лоши анонимни!:)

защото лошото може да е добро, и за моя блог.
цитирай
68. basta - :)))))
30.08.2009 21:45
права си, че е изтъркано...но пък "изтърканите" неща обикновено са най-...сигурни:))))
шегувам се и аз...
о, какъв риск, можеш да ми пишеш каквото искаш :)))
други които да харесват кое - песента ли?
ако е за песента...не знам, аз случайно я открих и си я обикнах...
за други не знам :))
цитирай
69. pontis - към basta: с тия усмивки
30.08.2009 21:51
basta написа:
права си, че е изтъркано...но пък "изтърканите" неща обикновено са най-...сигурни:))))
шегувам се и аз...
о, какъв риск, можеш да ми пишеш каквото искаш :)))
други които да харесват кое - песента ли?
ако е за песента...не знам, аз случайно я открих и си я обикнах...
за други не знам :))

и да беше анонимен, нямаше как да не ме спечелиш. Не е "изтъркано", разбира се. :)
Basta от бастардо ли поризлиза или от "bastando". Каквото и да е, хубаво звучи:)
цитирай
70. basta - дълго е за обясняване :):) името ...
30.08.2009 22:52
дълго е за обясняване :):)
името ми е Бастиянова, това дали е достатъчно...
е, има и определен "психологически" ефект, който влагам :))
но само аз си знам...

e, между bastardo и bastando по-близо ми е второто:))
нали името ми е всъщност 3.л. ед ч. на bastare...в тая насока търси:))
лека :)
цитирай
71. pontis - към Basta: благодаря ти
30.08.2009 22:56
basta написа:
дълго е за обясняване :):)
името ми е Бастиянова, това дали е достатъчно...
е, има и определен "психологически" ефект, който влагам :))
но само аз си знам...
лека :)

нямаше нужда, аз се пошегувах, нали тоя постинг е "анонимен":))))
цитирай
72. basta - :))
30.08.2009 23:15
анонимен ли... не знаех:))
аз не обичам да съм анонимна, та затова...си казвам всичко :))))
а тази вечер съм и във весело настроение, та затова са и многото усмивки...
цитирай
73. pontis - към basta: е, така съм го кръстил
30.08.2009 23:22
basta написа:
анонимен ли... не знаех:))
аз не обичам да съм анонимна, та затова...си казвам всичко :))))
а тази вечер съм и във весело настроение, та затова са и многото усмивки...

Но и тези с (нежни и по-строги) имена са добре дошли....:)
цитирай
74. lareine - Съгласна
30.08.2009 23:30
Анонимните да се представят, ако може. Но без да има анонимно влизане не става, защото иначе няма да има нови блогъри, нали трябва от нещо да се зарибят!
цитирай
75. pontis - към Lareine: е как да се представят, нали са анонимни
30.08.2009 23:45
lareine написа:
Анонимните да се представят, ако може. Но без да има анонимно влизане не става, защото иначе няма да има нови блогъри, нали трябва от нещо да се зарибят!

Те май не искат да са точно блогъри, защото мнозина от нас им дават лош пример ли, не знам.
цитирай
76. анонимен - без ник
31.08.2009 01:19
Колко безмислена статия. Да бяхте попрехвърлили няколко профила! Посочете ми разликата мехду анонимен с ник и анонимен
цитирай
77. bimbo163 - Рядко анонимният е готин!!! При ...
31.08.2009 01:21
Рядко анонимният е готин!!! При някого отбил се, нещо позитивно да измъдри - това е жива рядкост.
Срещат се обаче анонимки мили, дето, я блог нямат я имат други си причини да не влизат с името си или пък с ника. Една такава примерна причина е , разбирането им, че блога е разделен на клики.....Иска да ти каже нещичко добро, но не знае как ще го приеме неговото общество, което е затворило за теб врати и ти за тях си лош или пък сте във някакакви войни.....
Обичайно - анонимният оказва се страхливец.
Шушумига дето плюе без задръжка, подиграва се, ругае.....що ли? Щото блогчето си пази, че българина отмъстителен е знае и тутакси война започва щом настъпят го по егото човешко.....Смешно.....
А на кого да върнеш острата бележка???? Без адрес, без ник, без блог.....
Именцето си не иска Анонимко да петни. Анонимно на яве комплеските си вади и те дразни и обижда.....ама истината винага се вижда!!!!!
Анонимният си мисли, че е неизвестен.
Умният не го зачита и ставя го в срани, в кюшето....нека сипе простотии, ако си по-силен само ще се смееш.
цитирай
78. анонимен - bimbo163
31.08.2009 01:52
Права си! Често пъти заради "кликите" и дребнодушната им отмъстителност някои пишат анонимно. Но не винаги търси това дребнодушие в анонимният. Напротив. Самовлюбените "оспамени величия" понякога се нуждаят от анонимен душ. Не че ще измие кирливото....
цитирай
79. baletlnetpepas - Тролът
31.08.2009 01:54
винаги влиза с името си, защото той работи за слава!
цитирай
80. darcy - pontis
31.08.2009 09:34
а Вие азиатка ли сте?
цитирай
81. darcy - pontis
31.08.2009 09:57
1. Не отговарям на лични съобщения от непознати.
2. Знам много добре коя е Аанг Су Чи, и съвсем не е просто една жена от Бирма, която е под домашен арест. Все едно да кажеш, че Махатма е просто някакъв изперкал бивш адвокат-пацифист, който е протестирал срещу колонизаторите.
3. Дарси Врецки е една велика жена за мен.
(не колкото Аанг Су Чи, разбира се)
цитирай
82. blagovestie - Да злословиш и говориш гадории, когато си анонимен,
31.08.2009 13:27
е особен вид психическо (или характерово) заболяване, сигурно си има и медицински термин... Показва страх и лицемерие. Бедни душици, да ги съжалим. Сигурно за тях не е лесно да са на светло, да имат собствена позиция, която да отстояват. Вероятно им е трудно и в живота, където няма как да не носиш отговорност или поне последствията си персонално, т.е. не безлично.
Подчертавам, че говоря за тези, които използват анонимността, за да обиждат и говорят глупости, а не за всички анонимни!
цитирай
83. анонимен - Колко изтъркано, колко безинтересно
31.08.2009 13:35
и някой глупак търси евтина поулярност
цитирай
84. pontis - към анонимен84:
31.08.2009 14:03
анонимен написа:
и някой глупак търси евтина поулярност

да, и на намира, като попада на такива като тебе, радвам се че ми помагаш
цитирай
85. анонимен - Длъжен ли съм да ти помагам?
31.08.2009 14:12
цитирай
86. анонимен - Ами модераторите? Ако се замисл...
31.08.2009 14:13
Ами модераторите? Ако се замислите, май те са от най-анонимните?!!
цитирай
87. darcy - Да злословиш и говориш гадории...
31.08.2009 14:27
blagovestie написа:
е особен вид психическо (или характерово) заболяване, сигурно си има и медицински термин... Показва страх и лицемерие.


Глупости, просто е по-удобно.
цитирай
88. pontis - към darcy и blagovestie
31.08.2009 14:31
darcy написа:
blagovestie написа:
е особен вид психическо (или характерово) заболяване, сигурно си има и медицински термин... Показва страх и лицемерие.


Глупости, просто е по-удобно.

И двете/двамат сте прави. Като гледам от този експеримент, понякога глупостта съвпада със страха. Или просто глупостта си съвпада с глупостта.
цитирай
89. pontis - към silencemurmur
02.09.2009 15:13
Това, което написа, мисля, беше най-вярното. Всички сме анонимни, по-малко или повече. Едно добро заключение на темата.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pontis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2061099
Постинги: 1003
Коментари: 8100
Гласове: 23093
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930