Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2009 19:17 - Да, не плюйте Мадона! Плюйте в моя блог...
Автор: pontis Категория: Тя и той   
Прочетен: 5201 Коментари: 35 Гласове:
5

Последна промяна: 30.08.2009 20:46


 Защото тя е постигнала нещо… А това значи много…

 

Защото ви показа, за пореден път, каквото ви показа.

 

Защото вие и точно вие искахте да я видите.

 

Защото за тези, които имали кофти билети, Мадона не е виновна. Огледайте се къде живеете. Още не е късно.  А в живота имате ли по-добри?

 

Защото искахте да я видите, нали?

 

Защото си струваше да искате? Дори и за малко.

 

Защото, когато искаш, това не е малко.

 

Защото, какво друго освен МАДОНА, ни остава?

 

Е, малко е тъжно, но когато тия 200+ тира си тръгнат, на кого ни оставяш, Мадона? На самите нас? Жалко.

 



Тагове:   Мадона,   Да,


Гласувай:
5



1. iliev - !!!!!
30.08.2009 19:19
нещо не разбрах какво е постигнала !!!!
Имаще 2-3 песни в средата и края на 80-те години и толкоз !!!! Едва ли ми е тъжно !!!
цитирай
2. анонимен - След Мадона очакваме и Джако...
30.08.2009 19:20
Той се спомина много предвидливо, пред мъката да пее в България той предпочете смъртта...Евала...
цитирай
3. pontis - към iliev!!! две-три песни?
30.08.2009 19:22
iliev написа:
нещо не разбрах какво е постигнала !!!!
Имаще 2-3 песни в средата и края на 80-те години и толкоз !!!! Едва ли ми е тъжно !!!

Дори и аз, дето не мога да броя, мога да ги изброя- до 60 или до 101. Не е единствената, сигурно, но и не е 101-та. Ама кой ли съм аз?
цитирай
4. pontis - За Майкъл Джексън
30.08.2009 19:24
анонимен написа:
Той се спомина много предвидливо, пред мъката да пее в България той предпочете смъртта...Евала...

Не искам да коментирам. Не съм му фен, нито мога да го виня.
цитирай
5. анонимен - Аз се кефех повече на Майкал Джексън ...
30.08.2009 19:24
Аз се кефех повече на Майкал Джексън отколкото на Мадона.И не бих си дал парите за нея.За мен това са пари на вятъра.
цитирай
6. pontis - към анонимен5: Парите не бих си дал и аз.
30.08.2009 19:26
анонимен написа:
Аз се кефех повече на Майкал Джексън отколкото на Мадона.И не бих си дал парите за нея.За мен това са пари на вятъра.

Обаче, душата, и тялото, бих си дал, Безплатно.
цитирай
7. анонимен - Мадж е тъп
30.08.2009 19:26
E, aко на теб в живота най-готиното ти е некадърната и не можеща да пее алчна жена, значи си много зле.
А и психически неравновесна си. Как можеш да се покланяш пред едно чучело?
цитирай
8. pontis - към anonimen7
30.08.2009 19:28
анонимен написа:
E, aко на теб в живота най-готиното ти е некадърната и не можеща да пее алчна жена, значи си много зле.
А и психически неравновесна си. Как можеш да се покланяш пред едно чучело?

Да, за тази жена, става дума, "некадърна", алчна, и аз съм психично неуравносен. Но я хяресвам. Защото го прави.
цитирай
9. thomas - @pontis
30.08.2009 19:29
Наблюдаваме синдрома на киселото грозде. Като гледам, много повече против концерта на Мадона пишат онези, които дори не са били там, което е пълен абсурд. Аз също не съм бил (защото Мадона не ми е чак пък толкова любима) и затова смятам, че по въпроса за концерта имам правото само да си трая. Но не - всеки, на който гроздето му е било кисело (признавам, цените на билетите са доста високи за концерт на стадион, но в края на краищата това си е право на звездата и ако не успява да продава на тези цени, сигурно ще ги свали много бързо), сега опитва да оплюе шоуто, за което не е могъл или счел за разумно да плати. За да не се чувства прецакан, че не е бил там, опитва да изкара прецакани онези, които са били.
цитирай
10. pontis - към thomas: И на мене гроздето ми беше кисело
30.08.2009 19:33
thomas написа:
Наблюдаваме синдрома на киселото грозде. Като гледам, много повече против концерта на Мадона пишат онези, които дори не са били там, което е пълен абсурд. Аз също не съм бил (защото Мадона не ми е чак пък толкова любима) и затова смятам, че по въпроса за концерта имам правото само да си трая. Но не - всеки, на който гроздето му е било кисело (признавам, цените на билетите са доста високи за концерт на стадион, но в края на краищата това си е право на звездата и ако не успява да продава на тези цени, сигурно ще ги свали много бързо), сега опитва да оплюе шоуто, за което не е могъл или счел за разумно да плати. За да не се чувства прецакан, че не е бил там, опитва да изкара прецакани онези, които са били.

Но тя не е само този плод! Тя е Мадонна! Мамка му!
цитирай
11. thomas - @pontis
30.08.2009 19:35
Виж, аз харесвам доста песни на Мадона. И не харесвам много елементи от поведението й. Понеже в един концерт няма как да се мине без тях, предпочитам да си слушам дисковете и да не се бутам в навалицата само и само за да я видя. Но това си е мой избор и не оплювам онези, които са избрали другото.

Но не мога да се съглася, че това, че е Мадона, е нещо чак толкова особено, освен за онези, които го считат за такова :-)
цитирай
12. pontis - към thomas: и не е нужно друго
30.08.2009 19:38
thomas написа:
Виж, аз харесвам доста песни на Мадона. И не харесвам много елементи от поведението й. Понеже в един концерт няма как да се мине без тях, предпочитам да си слушам дисковете и да не се бутам в навалицата само и само за да я видя. Но това си е мой избор и не оплювам онези, които са избрали другото.

Но не мога да се съглася, че това, че е Мадона, е нещо чак толкова особено, освен за онези, които го считат за такова :-)

Просто да слушаш музика.:) И аз не мога много неща, Само да чувам.
цитирай
13. анонимен - Ако е само за слушането
30.08.2009 19:53
твърдо предпочитам Стрейзънд пред Мадона...И двете не стават за гледане, но едната поне може да пее...
цитирай
14. pontis - Към анонимен13: Харесвай, това което те кефи
30.08.2009 19:57
анонимен написа:
твърдо предпочитам Стрейзънд пред Мадона...И двете не стават за гледане, но едната поне може да пее...

Много са различни, обаче, едната те кара да обичаш, а другата, да се разсъбличаш. Не само дрехите. И черупките.
цитирай
15. анонимен - Ъъъъъ,
30.08.2009 19:59
коя точно те разсъблича от черупката...Вулгарно-еротичната лелка или грозноватата влюбена жена...
цитирай
16. pontis - към анонимен15: Ще ти призная,
30.08.2009 20:02
анонимен написа:
коя точно те разсъблича от черупката...Вулгарно-еротичната лелка или грозноватата влюбена жена...

... и двете го умеят, като нито една.











цитирай
17. анонимен - Аз съм твърдо
30.08.2009 20:05
за влюбената...Сески-вулгарната оставям на мъжете, те си знаят защо...
цитирай
18. pontis - към анонимен17
30.08.2009 20:08
анонимен написа:
за влюбената...Сески-вулгарната оставям на мъжете, те си знаят защо...

Вулгарна? Купи си вестник, от лавката, утре сутринта, за да научиш какво е вулгарно. Отвори го и му се радвай...
цитирай
19. анонимен - Ако намекваш за настоящият
30.08.2009 20:10
ни примиер,то много се лъжеш...Той е ужасно секси...
цитирай
20. pontis - към анонимен19
30.08.2009 20:14
[Ако намекваш за настоящият quote=анонимен]ни примиер,то много се лъжеш...Той е ужасно секси...[/quote]
Ау, ами радвай му се, да ти е сладко... (Макар и да нямах него предвид).
цитирай
21. анонимен - Разбрах какво имаш предвид...
30.08.2009 20:21
Исках само малко да се покефя на ББ...Най-после нещо лицеприятно и за жените, няма само Мадона да гледаме я...
цитирай
22. pontis - към анонимен21: Той си е там, където е...
30.08.2009 20:28
анонимен написа:
Исках само малко да се покефя на ББ...Най-после нещо лицеприятно и за жените, няма само Мадона да гледаме я...

... ако това ти харесва, направи го..... всеки има право на избор.
цитирай
23. анонимен - А теб защо те кефи
30.08.2009 20:30
баба Мадона...Недоумявам...
цитирай
24. pontis - към анонимен23: Защото все още го може,
30.08.2009 20:32
анонимен написа:
баба Мадона...Недоумявам...

иска, прави, тия три неща. Ако ще да е баба.
цитирай
25. анонимен - Много жълти вестници четеш...
30.08.2009 20:36
Чети Хайтов,той добре обяснява искането,моженето и онези три неща...
цитирай
26. pontis - към анонимен25; Чел съм Хайтов, когато си бил много малък
30.08.2009 20:39
анонимен написа:
Чети Хайтов,той добре обяснява искането,моженето и онези три неща...

А ти чел ли си го, чел ли за ламята, или само си чел в Wikipediata за него?
цитирай
27. анонимен - Чела съм всичко от Хайтов.
30.08.2009 20:46
Като почна от Шумки от габър, Диви разкази,Кап.Петко войвода и всичко...ЩО,тъпа ли ти изглеждам...
цитирай
28. pontis - към анонимен27: Добре, извинявай.
30.08.2009 20:50
[Чела съм всичко от Хайтов.
quote=анонимен]Като почна от Шумки от габър, Диви разкази,Кап.Петко войвода и всичко...ЩО,тъпа ли ти изглеждам...[/quote]
И като изчете всичко, той какво има против Мадона, че май не я е познавал. Макар и да е знаел, това което и ние не знаем, все още? А, и, никак не ми изглеждаш. т..., не съм и няма да го кажа, защото не е вярно.
цитирай
29. анонимен - И ти си ОК.
30.08.2009 21:53
Слагам край на спора.
цитирай
30. pontis - към анонимен28
30.08.2009 21:57
анонимен написа:
Слагам край на спора.

да, сложи го. А спор просто нямаше. Просто не се отнасяше за Мадона. А за Хайтов, Твърде много го харесвам, от малък, за да мога да ти противореча.
цитирай
31. анонимен - Умник си ти.
30.08.2009 22:07
С жена не се спори,а Хайтов е хиляди пъти по-ценен за мене от Мадона и Джако и който се сетиш американска музикална звезда.
цитирай
32. pontis - към анонимен31: Те са съвсем несъпоставими
30.08.2009 22:22
анонимен написа:
С жена не се спори,а Хайтов е хиляди пъти по-ценен за мене от Мадона и Джако и който се сетиш американска музикална звезда.

Хайтов си е такъв, какъвто е, никой не може да му го отнеме. А американската музика си е отделно: пак Мадона, Kansas, Boston, Tool (станахме по-твърди), дори и Taylor Swift, нищо, че е руса, и то много.
цитирай
33. ledzeppelin - ...
31.08.2009 14:55
Какво спорите не мога да ви разбера?
Мадона си е Мадона,Хайтов си е Хайтов,тиквичките с кисело мляко са си тиквички с кисело мляко.
Като ви харесва музиката - слушайте и се радвайте.Като не ви харесва - не слушайте.Какво има да си мерите пишките,да се пънете и да произнасяте бомбастични речи за тоя и оня?! ... А уж сте "големи хора".
цитирай
34. basta - и аз да кажа:)): не съм била фенка ...
31.08.2009 16:25
и аз да кажа:)):
не съм била фенка на Мадона, но има някои песни, които ми харесват, даже сега ще дам една, дето ми е много любима, нейна песен.
на концерта не съм била, та не мога нищо да кажа.

поздрави от мен
в тоз облачен ден
:)

http://www.youtube.com/watch?v=HjaQjaGYmqM
цитирай
35. lubopitstvo - Съгласна съм с авторът на поста.
31.08.2009 18:28
Това е положението-на който не му изнася-да е станал Мадона.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pontis
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2061022
Постинги: 1003
Коментари: 8100
Гласове: 23093
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930